Pentru tine…

Martie 19, 2010

Ti-am spus vreodata cat de mult te iubesc? Ti-am spus ca daca mi s-ar da ocazia, mi-as da viata pentru tine, chiar daca tu nu m-ai lasa sa fac asta? Ti-am multumit vreodata pentru faptul ca imi iei apararea zilnic si ca te zbati sa ma cresti frumos si ca faci tot posibilul sa ma simt bine? Tu esti singura care mi-a mai ramas pe lumea asta si fara tine, viata mea nu ar mai fi la fel, pentru ca ar avea o gaura imensa in ea pe care nimeni nu o va putea astupa! Ai fost intotdeauna eroina mea si vei fi si de acum inante…desi, cand ne certam, ma prefac ca  nu imi pasa, altceva simt de fapt. Lucrul cel mai ciudat este ca mi-e foarte greu sa iti spun lucrurile astea tie, personal si constat ca nici in scris nu este mai usor…faza e ca, orice as zice, orice as face, nu as putea sa te rasplatesc sau sa acopar ce ai facut tu pentru mine! Pentru simplul fapt ca existi si ca esti langa mine in fiecare zi, nu pot sa fac absolut nimic care sa te egalizeze…pentru ca tu esti tu, si esti unica pentru mine! Plus ca, nici n-ai vrea sa te rasplatesc…tu pe mine ma ai, eu pe tine te am, si asta ne e de ajuns. Un mare ”Te iubesc”, nu am fost niciodata sa ti-l spun. De ce? Nici eu nu stiu. Poate pentru faptul ca intotdeauna te-am divinizat si nu am indraznit din rusine, sa imi exteriorizez sentimentele fata de tine. Stiu ca n-ar trebui sa imi fie rusine, insa asa sunt eu, de la natura. De ziua ta, mama, sper sa iti aduca bucurie in suflet cuvintele scrise de mine aici, in micul meu univers. Acum, nu pot decat sa iti urez un calduros ”La multi ani” si sa iti spun ca niciodata nu voi inceta sa tin la tine. Te iubesc, mama! Fiul tau, ti-o scrie cu toata inima pentru ca este prea las ca sa ti-o spuna in fata…insa spera ca mesajul sa patrunda in inima ta si fara vorbe.

5 Răspunsuri to “Pentru tine…”

  1. Emi said

    de-a dreptul emotionant…cuvinte bine alese, scrisorica ta emana multa dragosteee:>

  2. Boxanyk said

    prea adevarat :> .. ai o mama norocoasa :>.. k are un fiu k tine ! ! ! bafta in continuare ..

  3. axxy said

    asta a fost de ziua mamei tale…prietenii stiu de ce😉

  4. rina said

    DOAMNE CAT DE DRAGUT :X

Lasă un răspuns

