Liber…

Noiembrie 5, 2010

Esti usor, ca un fulg. Plutesti in neant si nu simti nimic. Nici macar vantul nu adie. Esti liber. Liber sa gandesti ce vrei, sa faci ce vrei, sa spui ce vrei. Nimeni nu te judeca, nimeni nu te eticheteaza, oricum ai arata, orice ai spune si face. Lumea din jurul tau iti zambeste, nimeni nu plange, colturile gurii nu sunt indreptate niciodata in jos. Nu exista melancolie, tristete, egoism, rautate, nu exista nimic rau. Esti numai tu, ceilalti si usurarea din fiecare. Nimeni nu are regrete, toti sunt multumiti iar tu, tu esti fericit si fara griji. Nu te apasa nimic, nu te panichezi cu gandul la ziua de maine, cu ce platesti chiria, apa, telefonul, ce cumperi maine, ce gatesti maine, nimic. Totul este numai al tau iar tu imparti cu ceilalti fara retineri. Iti doresti sa ramai blocat unde te afli, e prea frumos, prea…prea neadevarat. Iti suna alarma, deschizi ochii si ramai nemiscat, trebuie sa te trezesti, sa te speli, sa manaci, sa incepi o noua zi in orasul tau zgomotos si plin de mizerii. Dar tu stai, visezi cu ochii deschisi la visul din noapte.

O lume perfecta…prea frumos ca sa fie adevarat. Dar cine stie…

A.

2 Răspunsuri to “Liber…”

  1. raluca(ex-cor) said

    sunt surprinsa:) s mie imi place sa scriu si apreciez ceea ce faci..:) din pacate eu nu mi-am facut un blog pentru k nu am timp sa ma tin de el constant:D dak iti place sa scrii si proza literara, eseuri( gen cele despre diferite teme cum ai u) sau nuj..poezie orice incearca sa-ti faci un cont pe reteaua literara:) iti va placea:) eu am cont akolo si am participat la o groaza de intalniri literare si am cunoscut oameni deosebiti…incearca macar…nu ai ce pierde..! eu zik k merita:)
    spor in continuare!

  2. Adrian said

    Multumesc mult pentru apreciere si pentru sfat! >:)< O sa ma uit pe site sa vad despre ce e vorba. Mult succes la facultate si sanatate iti urez, sa ne auzim cu bine!😀

Lasă un răspuns

